مؤسسه قرآن و عترت علی بن موسی الرضا (ع)

.:: یا علی بن موسی الرضا (ع) ::.

بی‌قراری آسمان در سیستان و بلوچستان پایان یافت و باران بند آمد. بارانی کم سابقه که موجب طغیان رودخانه‌های محلی شد و سر از روستاها و زمین‌های کشاورزی مردم درآورد.

هر چه از پایان فعالیت قوی ترین سامانه بارشی سال جاری در سیستان وبلوچستان می گذرد عمق خسارت های ناشی از آن بیشتر خود را نشان می دهد.

قطع محورهای ارتباطی 500 روستا وبسته شدن 26 محور ارتباط فرعی، قطع برق 130 روستا، از مدار خارج شدن شبکه توزیع آب آشامیدنی 300 روستا در مناطق مرکزی و جنوبی، آسیب شدید به بخش کشاورزی از جمله باغات موز و مزارع در شهرستان های کنارک و دلگان و چابهار از جمله آسیب های وارد آمده به مناطق سیل زده در استان است.

در پی مشکلات پدید آمده از بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب شرقی کشور، حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی دستگاههای دولتی و مجموعه‌های مردمی را به یاری هر چه بیشتر مردم عزیز آن مناطق فراخواندند

به گفته ایشان، بارندگی‌های شدید در استان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط دیگر در جنوب شرقی کشور که به آب‌گرفتگی مشکل‌ساز برای مردم و در مواردی ویرانگر و خسارت‌بار انجامیده است، ایجاب می کند که در کنار خدمات‌رسانی قابل تقدیری که تاکنون صورت گرفته است، دستگاههای دولتی و مجموعه‌های مردمی هر چه بیشتر به یاری مردم عزیز آن سامان شتافته از وقوع خسارتهای بیشتر جلوگیری نمایند.

در روزهای اخیر مردم شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان با سیلاب و سرمای کم سابقه ای مواجه شده اند. مشاهده عکس ها و فیلم هایی که از این مناطق در شبکه های اجتماعی وجود دارد نشان دهنده اوضاع و احوال بسیار نامساعد بخشی از هموطنان کشورمان است. تصاویر و فیلم هایی که بسیار ناراحت کننده و بیانگر مشقت و سختی بسیار آنهاست. شرایطی که بدون شک لزوم تسریع کمک به آنها را صدچندان می کند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱ ق.ظ

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مختصر درباره ای از ما

مؤسسه قرآن و عترت علی بن موسی الرضا (ع)
مؤسسه قرآن و عترت علی بن موسی الرضا (ع)

دسته بندی ها

حدیث هفته

حدیث 135

حضرت فاطمه سلام الله علیها

فَرَضَ اللّهُ الإِیمانَ تَطهیراً مِنَ الشِّرکِ... وَالزَّکاةَ زِیادَةً فِی الرِّزقِ.

خداوند ایمان را پاک کننده از شرک... و زکات را افزاینده روزى ساخت.

کتاب من لا یحضره الفقیه : ج ٣

بایگانی