مؤسسه قرآن و عترت علی بن موسی الرضا (ع)

.:: یا علی بن موسی الرضا (ع) ::.

روز 12 فروردین، نظام جمهوری اسلامی با 98 درصد آرای ملت مسلمان، تثبیت شد و بار دیگر واقعه ای مهم در تاریخ به وقوع پیوست؛ واقعه ای شگرف که هرگز استکبار جهانی، آن را پیش بینی نمی کرد. سرکردگان کفر که از دیدگاه آنان، هیچ ملتی نباید سرنوشت خود را به دست گیرد، می کوشیدند از ادامه نظام جمهوری اسلامی در ایران جلوگیری کنند، غافل از آنکه انقلاب اسلامی، از قیام حسین (ع) سرچشمه گرفته است.
«صبحگاه 12 فروردین که نخستین روز حکومت الله است، از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را جشن بگیرند و زنده نگاه دارند. 12 فروردین روزی است که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت، دستان سلطه شیطان برای همیشه از دامان ایران کوتاه شد و حکومت مستضعفان جانشین آن گردید»
مردم ایران اسلامی، که در طول مبارزه های انقلابی خود شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سرلوحه شعارهای خود قرار داده و با فریادهایشان، حمایت خود را از جمهوری اسلامی اعلام کرده بودند، با هدف تثبیت نتایج مبارزه های اسلامی خود، در روزهای دهم و یازدهم فروردین 58 با حضور در پای صندوق های رأی، به حکومت جمهوری اسلامی رأی قاطع دادند.
پیش از آن برخی گروه ها و جریانات سیاسی ناهمسو با جریان عمومی مردم، نام های گوناگونی مانند جمهوری بدون قید اسلامی) یا جمهوری دموکراتیک را برای نوع و شکل حکومت آینده پیشنهاد می دادند، ولی حضرت امام خمینی ره) از مردم خواستند: «رای بدهید به جمهوری اسلامی، نه یک حرف زیادتر و نه یک حرف کمتر.» به این ترتیب،  98/2 درصد مردم با لبیک به ندای رهبر خود، پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند و خواستار حاکمیت اسلام ناب و پیشرفته در حکومتی بر پایه مشارکت و حضور مردم در سرنوشت خویش شدند.
تشکیل جمهوری اسلامی، نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه شعله های امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت. به این ترتیب، آنان امیدوار شدند می توانند پس از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند ـ تبارک و تعالی ـ را ببینند؛ وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران که کتاب وحی آن را نوید می دهد.
جمهوری اسلامی، خواست مردم بود و خواهد بود. 12 فروردین، روز تحقق آرمان های بلند مردم بود. مردمی که در راه انقلاب، زندان ها، تبعیدها، شکنجه ها، سختی ها و محرومیت های بسیاری کشیدند و شهادت بهترین فرزندان خود را دیدند، پس از پیروزی انقلاب، در یک همه پرسی تاریخی، برای تحقق آرمان های والای شهیدان، به استقرار جمهوری اسلامی رأی دادند.
و امروز ما با تمام وجود اعلام می کنیم :

جمهوری اسلامی آری . حکومت خود کامان هرگز!  05

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مختصر درباره ای از ما

مؤسسه قرآن و عترت علی بن موسی الرضا (ع)
مؤسسه قرآن و عترت علی بن موسی الرضا (ع)

دسته بندی ها

حدیث هفته

حدیث 135

حضرت فاطمه سلام الله علیها

فَرَضَ اللّهُ الإِیمانَ تَطهیراً مِنَ الشِّرکِ... وَالزَّکاةَ زِیادَةً فِی الرِّزقِ.

خداوند ایمان را پاک کننده از شرک... و زکات را افزاینده روزى ساخت.

کتاب من لا یحضره الفقیه : ج ٣

بایگانی